Police, dnia 12.08.2016 r.

Nasz znak: OŚ.6220.18.2016.BS                                                                                     

 

ZAWIADOMIENIE

 

Zgodnie z art. 85 ust. 3 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r., poz. 353 t.j.) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja układu absorpcyjnego 20F-125 na terenie Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A.” planowanego do realizacji na działce o numerze ewidencyjnym 3016/51 (obręb Police 2).

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. decyzji.    

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią wydanej przez organ decyzji oraz dokumentacją sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego
w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, pokój 2, tel: (091) 4311802,
w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 1600, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.