Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miejski w Policach

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

Lista spraw możliwych do załatwienia znajduje się po kliknięciu w poniższy link

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/9s49g1knlz


Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 9-17, wtorek-piątek 7-15) do Kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 3c przy ul. Stefana Batorego 3 na następujących nośnikach danych:

  • Dyskietka 1,44 MB
  • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
  • Płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.  
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub posiadanie dowodu z warstwą elektroniczną

Akceptowalne formaty załączników to:

  • DOC, RTF
  • XLS
  • CSV
  • TXT
  • GIF, TIF, BMP, JPG
  • PDF
  • ZIP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.  Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP,  konto jest bezpłatne - www.epuap.gov.pl