W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Rejestr zmian treści artykułu: Zarządzenie Nr 24/2018 Burmistrza Polic z dnia 24 stycznia 2018 roku w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania w 2018 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu - wszechstronna aktywizacja ludzi starszych

Rejestr zmian treści artykułu: Zarządzenie Nr 24/2018 Burmistrza Polic z dnia 24 stycznia 2018 roku w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania w 2018 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu - wszechstronna aktywizacja ludzi starszych * każdorazowo możesz wybrać do porównania tylko 2 wersje artykułu
Data aktualizacji Zaktualizował Podgląd treści Porównaj
Joanna Kolesińska Pokaż podgląd wersji z dnia 05.02.2018 09:29
Joanna Kolesińska Pokaż podgląd wersji z dnia 05.02.2018 09:19
      Porównaj