Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

„REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH "

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni dróg gruntowych”, obejmujący roboty budowlane związane z :

1.1 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5 cm z wywozem urobku

1.2 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 10 cm z wywozem urobku

1.3 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 15 cm z wywozem urobku

1.4 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 20 cm z wywozem urobku

1.5 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.6 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.7 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem. (materiał Wykonawcy),

1.8 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do

35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.9 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.10 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.11 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.12 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.13 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.14 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.15 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.16 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego),

1.17 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.18 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.19 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.20 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.21 wyrównaniem nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 5 t, bez użycia materiałów,

1.22 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (materiał Wykonawcy),

1.23 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (płyty Zamawiającego, pozostałe materiały Wykonawcy),

1.24 transportem płyt drogowych na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 płyty drogowej oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.25 transportem płyt drogowych stanowiących własność Zamawiającego na terenie Gminy Police ze wskazanych przez Zamawiającego: miejsca odbioru do miejsca dostawy (zamówienie obejmuje wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału z miejsca wskazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.26 transportem gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.27 transportem kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police),

1.28 transportem frezu asfaltowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police).

Do oferty złożyć cenę ryczałtową za 1 m2 ww. robót, w przypadku pkt. 1.24 i 1.25 należy podać cenę ryczałtową za 1 sztukę, zaś w przypadku pkt. 1.26, 1.27, 1.28 należy podać cenę za 1 t materiału.

Remont wybranej drogi gruntowej będzie rozliczany powykonawczo na podstawie zlecenia wystawianego przed każdym rozpoczęciem robót wg. stawek określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi od 12 do 18 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

Do 30 listopada 2015 roku.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na remoncie dróg gruntowych o łącznej długości minimum 5,0 km. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).

2). ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

IX. Wadium.

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (sł ownie : trzy tysiące pięćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:

1/ pieniądzu,

2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3/ gwarancjach bankowych,

4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,

5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowi ą zany jest wnie ść wadium przed up ł ywem terminu sk ł adania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Remont nawierzchni dróg gruntowych”.

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.

6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:

KC = CN/COB x max liczba punktów w ocenianej pozycji

KC - max liczba punktów w ocenianej pozycji

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów w kryterium cena będzie składową punktów z poszczególnych pozycji jaką może uzyskać Wykonawca – 90 pkt.

Okres gwarancji - 10 pkt

Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”:

okres gwarancji badanej oferty

----------------------------------------- x 10 pkt

okres gwarancji najdłuższy

Okres gwarancji nie mo ż e by ć kr ó tszy ni ż 12 miesi ę cy od dnia odbioru ko ń cowego przedmiotu umowy. Je ż eli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji d ł u ż szy ni ż 18 miesi ę cy, do oceny ofert w kryterium gwarancja zostanie mu policzony okres 18 miesi ę cy jako maksymalny zgodny z żą daniem i mo ż liwo ś ciami zamawiaj ą cego.

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium okres gwarancji wynosi – 10 pkt.

Każdy w/w rodzaj robót od punktu „1.1” do „1.25” posiada wartość 3,21 pkt. a pozycje od 1.26 do 1.28 wartość 3,25 pkt.

Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, która uzyska największą liczbę punktów za poszczególne kryteria.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć do dnia 10 marca 2015 roku do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 10 marca 2015 roku o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się

wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo

zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2015r

SIWZ