Burmistrz Polic


ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police


ogłasza przetarg nieograniczony na


„UŁOŻENIE  NAKŁADKI  ASFALTOWEJ  W  CIĄGU  UL. KOŚCIELNEJ  W M. PRZĘSOCIN”

 



I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki w ciągu ulicy      Kościelnej  w m Przęsocin.
         Zakres prac obejmuje w szczególności:
 

1. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony) mb 482
2. Oczyszczenie nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsją asfaltową m2 1790
3. Spryskanie nawierzchni emulsją asfaltową m2 1790
4. Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza - wiążąca) m2 1790
5. Ułożenie siatki z włókna szklanego  powlekanego polimeroasfaltem m2 1790
6. Spryskanie nawierzchni emulsja asfaltową m2 1790
7. Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm m2 1790
8. Ustawienie studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem szt 1
9. Ułożenie rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV mb 10
10. Ustawienie studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem szt 2
11. Uszczelnienie emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem mb 482




Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie. 
Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:
30 dni od dania przekazania placu budowy.

VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych. 
2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem ułożenie nakładki asfaltowej o grubości min. 8 cm, o powierzchni min. 2 000 m2. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlane i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązane jest wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia w specjalności drogowej.
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. Wadium.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące zł)  w formie określonej w art. 45 PZP.
2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego  wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886  prowadzony przez  I/O PKO BP SA w Szczecinie.  
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KOŚCIELNA i wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi  z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 PZP
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:
Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/Cx, gdzie  Cx – cena oferty rozpatrywanej.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2014r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 26 września 2014r.                           o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

XII. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  wraz z upływam terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo  zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.09.2014r.  















Profile poprzeczne (1)
Profile poprzeczne (2)
Profile poprzeczne (3)
Profile poprzeczne (4)
Profile poprzeczne (5)
Profile poprzeczne (6)









Informacja o unieważnieniu przetargu