WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

Podstawa prawna: art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowaniamadministracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013 r. Nr 24, poz. 267 z późn. zm.).

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności”

2. Do wglądu:

  • dokumenty stwierdzające tożsamość,
  • aktualny tytuł prawny do lokalu (oryginał – do wglądu)
  • wymagana zgoda osób ujętych w zaświadczeniu.

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:

· za wydane zaświadczenie - 17,00 zł (od każdej osoby ujętej w zaświadczeniu).

Opłatę można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miejskiego lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu:

Bank Pekao SA II O/Szczecin  71 1240 3927 1111 0010 6012 9650

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Od ręki, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w terminie 7 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Spraw Obywatelskich Kancelaria Urzędu Miejskiego w Policach (pok. 5)

Kontakt: 91  43-11-804 lub 91  43-11-805

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (zażalenie składa się w Kancelarii). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.