Wydział Informatyki
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
naczelnik: Maciej Usewicz
tel. 91 431 18 57
e-mail: musewicz@ug.police.pl

Do zakresu działania Wydziału Informatyki należy w szczególności:

  1. informatyzacja Urzędu,
  2. administrowanie wewnętrzną siecią transmisji danych i urządzeń sieciowych,
  3.  zapewnienie komunikacji sieciowej pomiędzy budynkami Urzędu, 
  4. wdrażanie i rozwój systemów informatycznych Urzędu oraz koordynacja i pomoc we wdrażaniu wspólnych systemów w jednostkach organizacyjnych, 
  5. gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potrzeb Urzędu w tym zakresie, 
  6. udzielanie bieżącej pomocy informatycznej pracownikom Urzędu 
  7. informatyczne zabezpieczenie danych Urzędu, 
  8. zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych,
  9. obsługa wewnętrznej centrali telefonicznej oraz zapewnienie środków łączności telefonicznej,
  10. multimedialna obsługa sesji Rady Miejskiej w Policach,
  11. wykonywanie czynności administratora oraz redaktora Biuletynu Informacji Publicznej i współpraca w tym zakresie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,
  12. uczestniczenie w zespole powołanym przez Burmistrza Polic ds. wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych oraz referendów.

Pracownicy:

Maciej Usewicz (naczelnik) - tel. 91 431 18 57; musewicz@ug.police.pl

Krzysztof Małodobry (główny specjalista) - tel. 91 431 18 25; krzysztof.malodobry@ug.police.pl

Konrad Midzio (główny specjalista) - tel. 91 431 18 25, kmidzio@ug.police.pl

Wiaczesław Zabłocki (podinspektor) - tel. 91 431 18 25; wzablocki@ug.police.pl