BURMISTRZ  POLIC

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Urzędzie Miejskim w Policach

  podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich

nazwa stanowiska pracy, Wydział

 



1. Opis stanowiska pracy. 
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
obsługa Systemu Rejestrów Państwowych z wykorzystaniem aplikacji Źródło,
wykonywanie zadań wynikających z obowiązku meldunkowego obywateli polskich i cudzoziemców,
prowadzenie spraw w ramach Polskiego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności, w tym przyjmowanie wniosków o nadanie i zmianę numeru PESEL,
prowadzenie postępowań w sprawach meldunkowych i wydawanie decyzji,
prowadzenie stałego rejestru wyborców systemie informatycznym,
prowadzenie spraw związanych z powszechnym obowiązkiem obrony na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

2.Warunki pracy na stanowisku

Praca  na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.
Częste kontakty z interesantami, praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim 
w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w  październiku 2021 r. nie przekroczył 6%.

3. Wymagania niezbędne:
     1)  wykształcenie średnie,
     2)  minimum 3 letni staż pracy,
     3)  znajomość  ustawy o ewidencji ludności oraz aktów wykonawczych, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o samorządzie gminnym oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
     4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
     5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
     6) posiadanie polskiego obywatelstwa,  
     7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
     8) znajomość obsługi rejestrów państwowych,  
     9) posiadanie nieposzlakowanej opinii. 

4. Wymagania pożądane
     - samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, umiejętność  nawiązania dobrego kontaktu z interesantem, odporność na stres, wysoki poziom kultury osobistej.
5. Wymagane dokumenty:
·  życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
·  list motywacyjny,
· kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
· wypełniony kwestionariusz osobowy**,
· kserokopie świadectw pracy,
· referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych  i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, · oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).
·kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów,   którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2   ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282 z późn.zm.).

Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do  02.12.2021 r.  do godziny 15:00 /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ pod adresem :
Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor 
 w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Spraw Obywatelskich”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
* druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze 

Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic 
72-010 Police, 
ul. Stefana Batorego 3
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,  tel. 91 4311825.
3) dane osobowe kandydata  będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit. a) i c)  RODO, art. 22¹   § 1, 4 i 5 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.917 z późn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. 
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1260).
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.  
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych 
w przepisach RODO.
7) W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających 
z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  
10) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.



Załączniki:

Ogłoszenie o naborze