Szanowni Państwo,

W związku z informacją z dnia 22 grudnia 2023 r. Dyrektora Departamentu Spraw Obywatelskich MSWiA, działając wspólnie z Centralnym Ośrodkiem Informatyki oraz uwzględniając konieczność zapewnienia bezpiecznego wdrożenia z dniem 29 grudnia 2023 r. rozwiązań technicznych umożliwiających świadczenie usług związanych z wnioskowaniem o dowód osobisty,

Burmistrz Polic informuje iż w dniu 28 grudnia 2023 r. zaplanowane jest wyłączenie:

- na godz. 9:00 wyłączeniu usługi składania wniosku o dowód dla dziecka lub podopiecznego

(https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty-dla-dziecka-lub-podopiecznego).

- na godz. 12: 00 zablokowaniu możliwości przyjmowania wniosków o dowód w Rejestrze Dowodów Osobistych dla urzędników.

W związku z powyższym w dniu 28.12.2023 r. przyjmowanie interesantów w sprawach dowodowych będzie odbywać się do godziny 11:00 w siedzibie urzędu.