BURMISTRZ   POLIC  

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY 

w Urzędzie Miejskim w Policach

 

Podinspektor w Wydziale Gospodarki Gruntami

nazwa stanowiska pracy,

 

 

1. Opis stanowiska pracy.

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:

 

1) przygotowywanie umów dzierżawy pod garażami i najmu garaży,

2) przygotowywanie umów oddania w użytkowanie wieczyste gruntów pod garaże,

3) aktualizacja czynszu dzierżawy i opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego,

4) prowadzenie ewidencji zawartych umów,

 

2.Warunki pracy na stanowisku

Praca  biurowa w wymiarze 1 etatu, częste kontakty z interesantami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.  

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w  listopadzie 2017r. nie przekroczył 6%.

 

3. Wymagania niezbędne:

 

1) wykształcenie  minimum średnie,

2) wymagany minimalny staż pracy- 3 lata, preferowany staż  pracy w administracji publicznej ,

3)  znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów do niej wykonawczych,

4) znajomość przepisów kodeksu cywilnego,

5) obywatelstwo polskie,

6) pełna zdolność do czynności prawnych,

7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) obsługa komputera  i urządzeń biurowych,

9) prawo jazdy kat.B,

 

4. Wymagania pożądane

1. zdolność i chęć szybkiego uczenia się,

2. dobra organizacja pracy samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,

   umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich.

 

5. Wymagane dokumenty:

1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

2. list motywacyjny,

3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

4. wypełniony kwestionariusz osobowy**,

5. kserokopie świadectw pracy,

6. referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),

7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2016r., poz.902/

8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    

Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do  22.12.2017r. do godz.15

pod adresem :

Urząd  Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale  Gospodarki Gruntami. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego  po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.

 

 

** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze



Załączniki:

Ogłoszenie o naborze