Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
naczelnik: mgr inż. Krzysztof Kuśnierz
tel. 91 431 18 62
fax. 91 431 18 71
e-mail: kkusnierz@ug.police.pl

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU


Do zakresu działania Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego należy:

  1. przyjmowanie wniosków i propozycji do planu inwestycji na dany rok budżetowy,
  2. opracowywanie planu inwestycji do projektu budżetu na dany rok budżetowy,
  3. przyjmowanie wniosków do zmian i wprowadzanie zmian w planie inwestycji w trakcie danego roku budżetowego,
  4. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie usług projektowych i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym udział w pracach komisji przetargowych;
  5. zbieranie, pozyskiwanie i opracowywanie wstępnych danych do prac projektowych gminnych zadań inwestycyjnych;
  6. sporządzanie projektów umów na usługi projektowe i roboty budowlane realizowanych w ramach gminnych zadań inwestycyjnych;
  7. koordynacja i uzgadnianie prac w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, przed rozpoczęciem realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  8. sprawowanie lub zapewnienie nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego nad realizacją gminnych zadań inwestycyjnych;
  9. bieżące analizowanie i kontrola pod względem merytorycznym i finansowym realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  10. udział w pracach komisji odbiorowych oraz przekazywanie do użytkowania gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, po zakończeniu realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  11. rozliczanie i przekazywanie środków trwałych powstałych w trakcie realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  12. prowadzenie przeglądów zrealizowanych gminnych zadań inwestycyjnych oraz nadzorowanie usunięcia stwierdzonych usterek w okresie gwarancji jakości i rękojmi;
  13. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem przez Gminę budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz ich rozliczanie finansowe;
  14. współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych;
  15. merytoryczna współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych;
  16. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórką organizacyjną – stanowisko do spraw nadzoru nad budynkami gminnymi.

 

Pracownicy:

Krzysztof Kuśnierz (naczelnik) - tel. 91 431 18 62, kkusnierz@ug.police.pl

Ryszard Gładysz (z-ca naczelnika) - tel. 431 18 61, rgladysz@ug.police.pl

Elżbieta Karaśkiewicz (główny specjalista) - tel. 91 431 18 63, ekaraskiewicz@ug.police.pl

Lidia Anyszewska (podinspektor) - tel. 91 431 18 64, lanyszewska@ug.police.pl

Edmund Janik (główny specjalista) - tel. 91 431 18 64, ejanik@ug.police.pl

Iwona Zdanowicz (inspektor) - tel. 91 431 18 65, izdanowicz@ug.police.pl

Anna Kwiatkowska (inspektor) - tel. 91 431 18 65, akwiatkowska@ug.police.pl

Jacek Kalinowski (inspektor) - tel. 91 431 18 66, jkalinowski@ug.police.pl

 

Stanowisko ds. nadzoru nad budynkami gminnym:

Krzysztof Miziński (główny specjalista) - tel. 431 18 66, kmizinski@ug.police.pl