Wydział Finansowo - Budżetowy
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
naczelnik: Janusz Zagórski
tel. (0-91) 4311840
e-mail: skarbnik@ug.police.pl

 

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU


Do  zakresu działania Wydziału Finansowo-Budżetowego należy w szczególności:

  1. przygotowywanie projektu budżetu gminy i jej jednostek pomocniczych  oraz przedkładanie go w obowiązującym trybie do uchwalenia,
  2. bieżące realizowanie budżetu gminy oraz okresowe informowanie organów gminy o przebiegu tej realizacji, 
  3. prowadzenie spraw podatków, opłat i innych wpływów gminy (wymiar, egzekucja, stosowanie ulg, ewidencja), 
  4. prowadzenie gospodarki funduszami będącymi w dyspozycji gminy - w porozumieniu z właściwymi wydziałami i jednostkami gminy, 
  5. negocjowanie z organami administracji rządowej wysokości środków  finansowych na przejmowane bądź przekazywane zadania zlecone, 
  6. przygotowywanie projektów uchwał organów gminy w sprawach majątkowych przekraczających zakres zwykłego zarządu, 
  7. prowadzenie spraw płacowych pracowników organów i Urzędu Miejskiego w Policach, 
  8. prowadzenie spraw kasowych Urzędu Miejskiego w Policach, 
  9. prowadzenie ewidencji mienia gminy, 
  10. organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji niezbędnej dla rachunkowości,
  11. kontrolowanie działalności gospodarczej i finansowej prowadzonej w ramach gminy, 
  12. współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankiem wykonującym obsługę kasową i finansową; 
  13. sporządzanie sprawozdań z działalności finansowej i budżetowej gminy.


Pracownicy:

Janusz Zagórski (skarbnik)- tel. 91 431 18 40, jzagorski@ug.police.pl

Mirella Osuch (z-ca naczelnika) - tel. 91 431 18 42, finanse2@ug.police.pl

Beata Sawczak (inspektor) - tel. 91 431 18 33, bsawczak@ug.police.pl

Mariola Mazur (inspektor)- tel. 91 431 18 33, mmazur@ug.police.pl

Jolanta Gnap (nspektor) - tel. 91 431 18 34, jgnap@ug.police.pl