Wydział Gospodarki Gruntami
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
p.o. Dyrektora Wydziału: Joanna Zazula
tel: (91)431 18 91
 

 

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU

Do  zakresu działania Wydziału Gospodarki Gruntami należy w szczególności:

  1. nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy,
  2. sprzedaż nieruchomości gminnych,
  3. ustanawianie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, zmiana stawki procentowej opłat rocznych za użytkowanie wieczyste
  4. sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego,
  5. ustanawianie odrębnej własności lokali,
  6. uwłaszczanie osób fizycznych i prawnych,
  7. wydzierżawianie nieruchomości gminnych,
  8. najem garaży,
  9. użyczanie i przekazywanie w użytkowanie nieruchomości gminnych, 
  10. obciążanie nieruchomości gminnych służebnością gruntową przejścia i przejazdu,
  11. obciążanie nieruchomości gminnych służebnością przesyłu,
  12. pozwolenia na zajecie gruntów pod infrastrukturę techniczną,
  13. nazewnictwo ulic, placów i skwerów,
  14. oznaczanie nieruchomości numeracją porządkową,
  15. wydawanie warunków technicznych na utrzymanie i konserwacje urządzeń   melioracji wodnych szczegółowych
  16. koordynowanie prac związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
  17. współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacja profilaktyki weterynaryjnej,
  18. wydawanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
  19. prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego  przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 
  20. prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego   rozgraniczania nieruchomości  oraz  scalania i wymiany gruntów,
  21. prowadzenie postępowania administracyjnego w celu naliczenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości  wskutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  22. oddawanie w trwały zarząd i wygaszanie zarządu nieruchomości gminnych oraz aktualizacja opłat z tytułu zarządu,
  23. wypłata odszkodowań za grunty przejęte pod drogi gminne,
  24. zabezpieczenie przeciwpowodziowe,
  25. opiniowanie planów łowieckich,
  26. sporządzanie corocznych szacunków plonów płodów rolnych

 

 

Pracownicy:

Joanna Zazula (p.o. Dyrektora Wydziału) - tel. 91 431 18 91, j.zazula@police.pl
Dorota Urbaniak (zastępca Dyrektora Wydziału) -tel. 91 431 18 90, d.urbaniak@police.pl
Anna Liput (główny specjalista) -tel. 91 431 18 90, anna.liput@police.pl
Marta Róg - Świecka (główny specjalista) -tel. 91 431 18 68, mrog-swiecka@police.pl
Magdalena Korzeńska (główny specjalista) -tel. 91 431 18 68, magdalena.korzenska@police.pl
Małgorzata Jurczyk (główny specjalista) -tel. 91 431 18 93, malgorzata.jurczyk@police.pl
Małgorzata Grzelka (inspektor) -tel. 91 431 18 93, malgorzata.grzelka@police.pl
Iwona Ziemann (główny specjalista) -tel. 91 431 18 94, iwona.ziemann@police.pl
Anna Jechmańska (główny specjalista) -tel. 91 431 18 94, ajechmanska@police.pl
Ewa Ostrowska (inspektor) -tel. 91 431 18 95, eostrowska@police.pl
Paulina Bembenek (inspektor) -tel. 91 431 18 95, paulina.bembenek@police.pl
Małgorzata Kramarczyk (inspektor) -tel. 91 431 18 96, m.kramarczyk@police.pl
Józef Błażewicz (inspektor) -tel. 91 431 18 97, jozef.blazewicz@police.pl