Protokół Nr 39/2017

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku  Publicznego
Rady Miejskiej w Policach

 w dniu  25 września  2017 roku

 

 

Dnia 25 września  2017 r. odbyło się posiedzenie Komisji w pełnym składzie.

 

Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.

 

         Zaproszony gość Pan Janusz Zagórski Skarbnik Gminy Police omówił szczegółowo projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2017. Przedstawił Komisji zmiany w zakresie planu dochodów i wydatków budżetowych, dotyczące między innymi remontu ścieżki rowerowej od ul. Roweckiego do ul. Tanowskiej, remontów dróg, budynków komunalnych oraz wydatków dla szkół i przedszkoli.

 

         Komisja omówiła pozostałe projekty uchwał w następujących sprawach: uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2017 – 2021 wersja II, uchwalenia ,,Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Police do roku 2025”.

         Członkowie Komisji interesowali się rewitalizacją Starego Miasta. Dyskutowano o wszelkich potrzebnych zmianach, które przyczynią się do rozwoju wymienionej dzielnicy. Omówiono projekty złożone przez mieszkańców i zainteresowane podmioty. 

         Komisja  zapoznała się także z pismami, które do niej wpłynęły.

 

           

Protokołowała:

Krystyna Seweryńczyk                                                            

Przewodnicząca Komisji

 

          Zofia Hlek

 

 

JPP