W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Burmistrz Polic ogłasza konkurs ofert na realizację zadania publicznego wszechstronna aktywizacja ludzi starszych

Police, dnia 04 grudnia 2014 roku 
  
 
Burmistrz Polic 
  
ogłasza konkurs ofert 
na realizację zadania publicznego 
 
 
I. Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadań publicznych, będących zadaniami własnymi Gminy Police, wraz z udzieleniem dotacji na jego dofinansowanie.
 
II. Rodzaj zadania: wszechstronna aktywizacja ludzi starszych.
 
III. Zakres zadania: prowadzenie działalności mającej na celu umożliwienie ludziom starszym z terenu Gminy Police (rencistom, emerytom) aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym i kulturalnym, w tym w szczególności organizowanie czasu wolnego, propagowanie aktywnego i zdrowego stylu życia.   
 
IV. Wysokość planowanych środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania publicznego: 6.500 zł (sześć tysięcy pięćset złotych) – wysokość środków może ulec zmianie.

Załączniki

Powiadom znajomego