XIII Piknik Organizacji Pozarządowych - zgłoszenia
W związku z rozpoczęciem prac związanych z organizacją pikniku organizacji pozarządowych, poniżej znajduje się formularz zgłoszenia udziału. W bieżącym roku Piknik odbędzie się 07 września 2019 r. od godz. 12:00 do 16:00 na deptaku przy ul. Zamenhofa w Policach.
Zgłoszenie można złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Policach (pok. 23), przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego (ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police), faksem pod nr 91 43 11 832, przesłać pocztą elektroniczną: wbaginska@ug.police.pl w temacie wpisując „13 piknik organizacji pozarządowych”.
Formularz zgłoszenia należy przesłać do 22 lipca br.
Zgłoszenie można złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Policach (pok. 23), przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego (ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police), faksem pod nr 91 43 11 832, przesłać pocztą elektroniczną: wbaginska@ug.police.pl w temacie wpisując „13 piknik organizacji pozarządowych”.
Formularz zgłoszenia należy przesłać do 22 lipca br.