W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

XIII Piknik Organizacji Pozarządowych - zgłoszenia

W związku z rozpoczęciem prac związanych z organizacją pikniku organizacji pozarządowych, poniżej znajduje się formularz zgłoszenia udziału. W bieżącym roku Piknik odbędzie się 07 września 2019 r. od godz. 12:00 do 16:00 na deptaku przy ul. Zamenhofa w Policach.
Zgłoszenie można złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Policach (pok. 23), przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego (ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police), faksem pod nr 91 43 11 832, przesłać pocztą elektroniczną: wbaginska@ug.police.pl w temacie wpisując „13 piknik organizacji pozarządowych”.
Formularz zgłoszenia należy przesłać do 22 lipca br. 

Załączniki

Zgłoszenie doc, 47 kB

Powiadom znajomego