Protokół Nr 31/2017 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 stycznia 2017 roku
Protokół Nr 31/2017
z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach
w dniu 30 stycznia 2017 roku
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Omówienie i przyjęcie "Planu Pracy Komisji na 2017 rok".
5. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.
6. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.
7. Sprawy różne, wolne wnioski.
8. Zamknięcie posiedzenia.
Ad.1
Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie. W posiedzeniu brali udział zaproszeni goście - Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Pani Anna Zielińska; Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami Pani Zofia Bobrowicz.
Ad.2
Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.
Ad.3
W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 19.12.2016 r.
Ad.4
Przewodniczący Komisji omówił ostateczną wersję "Planu Pracy Komisji na 2017 rok".
Komisja pozytywnie zaopiniowała "Plan Pracy Komisji na 2016 rok".
W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się - 0
(W głosowaniu nie brał udziału Radny Wiesław Gaweł)
Ad.5
Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 07.02.2017 r.
Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Anna Zielińska, Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami omówiła projekty uchwał w sprawie:
- regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police;
- określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.
Do projektów uchwał nie wniesiono uwag.
Komisja pozytywnie zaopiniowała w/w projekty uchwał podczas posiedzenia w dniu 19.12.2016 r.
Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Zofia Bobrowicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami omówiła projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.
Do projektu uchwały nie wniesiono uwag.
Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.
W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0
(W głosowaniu nie brał udziału Radny Wiesław Gaweł)
Ad.6
Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji:
- odpowiedzią na interpelację Pana Krystiana Kowalewskiego z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie związanej z dzierżawą terenu przystani w Policach przy ul. Działkowej;
- odpowiedzią na interpelację Pana Grzegorza Ufniarza z dnia 25 listopada 2016 r. w sprawie doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Piaskowej na wysokości Rady Osiedla nr 4 oraz na wysokości skrzyżowania z ul. Robotniczą;
- danymi statystycznymi dotyczącymi stanu bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc listopad 2016 roku przygotowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Policach.
Ad. 7
1. Radny Krystian Kowalewski zwrócił uwagę zebranych na konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej stopnia realizacji prac w trakcie trwania remontu hali sportowej przy ul. Siedleckiej.
2. Radny Andrzej Rogowski poinformował zebranych o ponownym pojawieniu się na terenie Polic lokali, w których udostępniono różnego typu gry hazardowe. W związku z powyższym Komisja zwraca się z prośbą do odpowiednich służb o sprawdzenie legalności działania takich lokali (Wydział Działalności Gospodarczej, Straż Miejska).
Ad. 8
Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.
Protokołował: Przewodniczący Komisji
Marcin Michalak
Marcin Michalak
IZK