W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 33/2017 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 marca 2017 roku

Protokół Nr 33/2017

                              z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju                        
 i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 20 marca 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Gospodarka odpadami komunalnymi – wydział GO.

5. Sprawozdanie Komisji z działalności za rok 2016.

6. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.

7. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.

8. Sprawy różne, wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad.1

Przewodniczący Komisji Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie. W posiedzeniu brali udział zaproszeni goście: Z-ca Burmistrza Polic Pan Maciej Greinert; Główny Specjalista w Wydziale Rozwoju i Funduszy Pomocowych Pani Aleksandra Korotkiewicz.

 

Ad.2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.

 

Ad.3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 27.02.2017 r.

 

Ad.4

Zaproszony na posiedzenie Komisji Pan Maciej Greinert przedstawił informację dotyczącą gospodarowania odpadami w gminie Police oraz bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Odpadami.

Szczegółowe dane zawarto w Załączniku 1.

 

Ad.5

Przewodniczący przedstawił zebranym „Sprawozdanie Komisji z działalności za rok 2016”.

Do sprawozdania nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała „Sprawozdanie Komisji z działalności za rok 2016”.

 

W głosowaniu za pozytywną opinią - 8 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0.   

 

Ad.6

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Aleksandra Korotkiewicz, Główny Specjalista w Wydziale Rozwoju i Funduszy Pomocowych omówiła projekt uchwały w sprawie upoważnienia Burmistrza Polic do złożenia wniosku o dofinansowanie do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza”.

Do projektu uchwały nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie upoważnienia Burmistrza Polic do złożenia wniosku o dofinansowanie do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz przyjęcia  do realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej  w miejscowości Tanowo i Witorza”.

 

W głosowaniu za pozytywną opinią - 8 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0.

 

Zaproszony na posiedzenie Komisji Pan Maciej Greinert omówił projekt uchwały w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2017 r.”

Komisja wystąpiła z wnioskiem o uwzględnienie w programie, który będzie uchwalany w 2018 roku, tematu znakowania zwierząt (zakładanie chipów).

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2017 r.”

 

W głosowaniu za pozytywną opinią - 8 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0.

 

Ad.7

Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji:

- pismem Zarządu ZMP w Łodzi z dnia 21 lutego 2017 r. w obronie samorządności;

- pismem Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Policach z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie końcowego wsparcia finansowego inwestycji budowy mieszkań chronionych;

- wystąpieniem Prezydenta Miasta Inowrocławia Pana Ryszarda Brejzy z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie zagrożenia realizacji inwestycji kolejowych;

- danymi statystycznymi dotyczącymi stanu bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc styczeń 2017 roku przygotowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Policach;

- pismem Ruchu Obrony Polskiej Samorządności z dnia 10 lutego 2017 r.;

- stanowiskiem Związku Gmin Śląska Opolskiego z dnia 1 marca 2017 r. wyrażającym sprzeciw wobec zapowiedzi posła – lidera Prawa i Sprawiedliwości wprowadzenia dwukadencyjności liczonej wstecz.

 

Ad. 8

Przewodniczący Komisji poinformował zebranych o planowanym w najbliższym czasie wyjazdowym posiedzeniu dotyczącym realizacji inwestycji finansowanych z budżetu gminnego.

 

Ad. 9

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.

 

 

Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                         Marcin  Michalak         

 

 

IZK

 

 

Powiadom znajomego