W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 31/2017 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 01 lutego 2017 roku

Protokół Nr 31/2017

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku        
Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 01 lutego  2017 roku

 

 

 

 

Dnia 1 lutego 2017 r. odbyło się posiedzenie Komisji w pełnym składzie.

 

         Przewodnicząca Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.

        

        

         Omówiono projekty uchwał w sprawach: zmian w budżecie Gminy Police na rok 2017, ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Police publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych, statutu Osiedla nr 1 Mścięcino w Policach, zmiany statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach, uchwalenia gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Police na lata 2017-2020, nadania nazwy ulicy miejscowości Przęsocin oraz projekty uchwał zmieniające uchwały w sprawach: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police i określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania  tych odpadów.

         Członkowie komisji dyskutowali o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”,  o klasyfikacji obiektów jako zabytki i wszelkimi utrudnieniami związanymi z ich remontem oraz  o sprawach związanych z monitoringiem miasta.

 

Protokołowała:                                                              

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji

 

          Zofia Hlek

    

 

Powiadom znajomego