W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 43/2017 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 16 maja 2017 roku

 Protokół Nr 43/2017

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 16 maja 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza uchwał na sesję w dniu 23.05.2017.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 2

Pan Janusz Zagórski – Skarbnik Gminy Police przedstawił projekty uchwał dotyczące zmiany budżetu i w budżecie oraz zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police.

Skarbnik przedstawił również projekt uchwały dotyczący udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego.

Członkowie Komisji nie zgłosili uwag.

Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie budżetu,  pozytywną opinię w sprawie projektu uchwały wpf oraz pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego.

Pan Jerzy Moroz – Pełnomocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych przedstawił uzasadnienie zmian zaproponowanych w projekcie uchwały o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Komisja przyjęła informację bez uwag.

Zastępca Burmistrza Pan Maciej Greinert i Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury Witold Stefański przedstawili informację o powodach i uwarunkowaniach wpływających na przedłożenie projektu uchwały w sprawie wskazania uczniom szkół podstawowych miejsca realizacji obowiązku nauki w szkole.

Komisja przyjęła informację bez uwag.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Pan Sebastian Staszkiewicz przedstawił projekty uchwał dotyczące uchwalenia wieloletniego planu modernizacji i rozwoju urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.

Członkowie Komisji nie złożyli wniosków wobec w/w projektów uchwał.

Ad. 3

Nie złożono wniosków.

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.

 

Protokołował:

Marcin Michalak                                                           Przewodniczący Komisji

                                                                                                                 

                                                                                     Grzegorz Ufniarz

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego