W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 42/2017 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 kwietnia 2017 roku

Protokół Nr 42/2017

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 21 kwietnia 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 25.04.2017.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 2

Pan Janusz Zagórski – Skarbnik Gminy Police przedstawił projekty uchwał dotyczące zmiany budżetu i w budżecie oraz zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police.

Członkowie Komisji nie zgłosili uwag.

Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie budżetu oraz pozytywną opinię w sprawie projektu uchwały wpf.

Ad. 3

Nie złożono wniosków.

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.

 

Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji

                                                                                          

                                                                            Grzegorz Ufniarz

Powiadom znajomego