W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 37/2017 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 stycznia 2017 roku

Protokół Nr 37/2017

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 31 stycznia 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 07.02.2017r.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 2

Pan Janusz Zagórski – Skarbnik Gminy Police przedstawił projekt uchwały dotyczący zmiany budżetu i w budżecie.

Członkowie Komisji nie zgłosili uwag. Komisja wyraziła pozytywną opinię dla omawianego projektu uchwały.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Pani Anna Zielińska przedstawiła dwa projekty uchwał dotyczące systemu gospodarowania odpadami. Komisja przyjęła projekty i wyjaśnienia Pani Naczelnik bez uwag.

 

Ad. 3

Nie złożono wniosków.

 

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.

 

Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji

                                                                                          

                                                                            Grzegorz Ufniarz

 

Powiadom znajomego