Protokół nr 34/2017 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 kwietnia 2017 r.
Protokół nr 34/2017
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 kwietnia 2017 r.
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
- Kontrola działalności funkcjonowania świetlic wiejskich oraz świetlic w budynkach remiz strażackich w roku 2016 i 2017.
- Wypracowanie opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic z wykonania budżetu za rok 2016.
- Analiza projektów uchwał wynikających z bieżących zadań Gminy.
- Analiza procesów postępowania z interpelacjami Radnych w I kwartale 2017 r.
- Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1.
Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył obradom pan Andrzej Rogowski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie komisji.
Ad. 2.
Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.
Ad 3.
Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia zespołu. Protokół został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
Komisja przeprowadza analizę dokumentacji merytorycznej i finansowej związanej z prowadzeniem działalności świetlic wiejskich oraz świetlic w budynkach remiz strażackich w roku 2016 i 2017. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.
Ad. 5.
Członkowie Komisji debatowali nad wypracowaniem opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic z wykonania budżetu za rok 2016. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.
Ad. 6.
Komisja przeprowadziła analizę projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.
Po zapoznaniu się z powyższym, członkowie Komisji nie wnieśli uwag.
Ad. 7.
Członkowie komisji zapoznali się z analizą procesów postępowania z interpelacjami Radnych Rady Miejskiej w Policach. Interpelacji i zapytań radnych w okresie od 01.01.2017 do dnia 31.03.2017 roku, wpłynęło 21.
W tym 15 interpelacji i zapytań wpłynęło między sesjami, natomiast 6 wpłynęło na piśmie podczas sesji.
Otrzymano 19 pism z odpowiedziami na interpelacje i zapytania radnych, w tym 5 odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, które nie były złożone za pośrednictwem Biura Rady Miejskiej.
Ad. 8.
Członkowie Komisji zapoznali się z pismami, które wpłynęły pod obrady Komisji.
Ad. 9.
Wolnych wniosków nie wniesiono.
Ad. 10.
Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.
Na tym posiedzenie zakończono.
Protokołował
Andrzej Rogowski Przewodniczący Komisji
Andrzej Rogowski
ZP