W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Konsultacje społeczne - Budżet Obywatelski na 2024 rok

Szanowni Państwo,

rozpoczynamy VIII edycję Polickiego Budżetu Obywatelskiego. 

 

Ta edycja będzie inna od poprzednich. Wprowadzamy „zielony budżet obywatelski”, który będzie miał na celu ochronę gminnego środowiska przyrodniczego poprzez zmianę estetyki najbliższego otoczenia, poprawę jakości powietrza, zwiększenie retencji wód opadowych, ochronę zwierząt itp. 

Chcielibyśmy, abyście włączyli się Państwo w proces decyzyjny związany ze świadomym i przemyślanym zazielenieniem naszej gminy. 

 

Od 24 maja do 7 czerwca 2023 roku będą trwały konsultacje społeczne dotyczące procedury przeprowadzenia budżetu obywatelskiego na rok 2024.

Zachęcamy mieszkańców gminy Police, aby wypowiedzieli się na temat regulaminu budżetu obywatelskiego.

Proponujemy przeznaczyć kwotę 1 mln zł na realizację zadań w ramach Polickiego Budżetu Obywatelskiego. W tej edycji wprowadzamy zmianę gdyż, kwota ta zostanie podzielona na część gminną – 700 tys. zł oraz na zielony budżet obywatelski – 300 tys. zł. Rezygnujemy z tak zwanych budżetów sołeckich. W edycji budżetu na 2023 roku najwięcej spośród oddanych głosów na wszystkie złożone projekty otrzymały 3 projekty wiejskie. Tylko jeden z nich mógł być zrealizowany w całości. Drugi został zmodyfikowany co zakresu i kosztów prawie o połowę, a trzeci ze względu na ograniczoność środków finansowych nie będzie realizowany w ogóle. Dlatego też proponujemy, aby w tej edycji budżetu obywatelskiego nie wprowadzać takich ograniczeń.  

 

Oto terminy poszczególnych etapów Polickiego Budżetu Obywatelskiego:

·        zgłaszanie projektów – 4 września – 2 października 2023 roku,

·        weryfikacja projektów – 3 - 30 października 2023 roku,

·        ogłoszenie listy pozytywnie zweryfikowanych projektów – do 31 października 2023 roku,

·        głosowanie – 15 - 29 listopada 2023 roku,

·        ogłoszenie listy zadań rekomendowanych do realizacji – do 8 grudnia 2023 roku.

 

Wszelkie uwagi dotyczące VIII edycji Polickiego Budżetu Obywatelskiego można przesyłać do dnia 7 czerwca br. na adres e-mail bo@police.pl lub złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Batorego 3 (pok. 23).

 

Dokumenty dotyczące ogłoszenia konsultacji znajdują się poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego