W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 25/2016 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 września 2016 roku

 

Protokół Nr 25/2016

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku        
Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 20 września 2016 roku

 

 

Dnia 20 września 2016r. odbyło posiedzenie Komisji w pełnym składzie.

Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty  przez  komisję  jednogłośnie.

                     

          Komisja omówiła zmieniają uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania  Problemów Alkoholowych na 2016 rok oraz uchwały w sprawie: zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2016, zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police  na lata 2016-2024, udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Polickiego, wyrażania zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym  nieruchomości  gminnej oznaczonej numerem działki 5/61 z obrębu Sierakowo, przyjęcia i wdrożenia do realizacji ,,Programu Rozwoju Turystyki w Trzebieży do roku 2023”.

         Komisja omówiła również pisma, które do niej wpłynęły. Następnie udała się do Straży Miejskiej, celem obejrzenia lokalu zaadaptowanego po Trans–Net przy ulicy Tanowskiej 8. Po obejrzeniu wszystkich pomieszczeń stwierdziła, że obecne  warunki pracy Straży Miejskiej są dobre. Postanowiła w przyszłości wnioskować o dalszy remont części lokalu, który jeszcze  tego wymaga.

 

Protokołowała:                                                              

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji

                                                          Zofia Hlek

JPP

 

 

Powiadom znajomego