Protokół Nr 25/2016 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 września 2016 roku
Protokół Nr 25/2016
z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku
Publicznego Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 września 2016 roku
Dnia 20 września 2016r. odbyło posiedzenie Komisji w pełnym składzie.
Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez komisję jednogłośnie.
Komisja omówiła zmieniają uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2016 rok oraz uchwały w sprawie: zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2016, zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2016-2024, udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Polickiego, wyrażania zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym nieruchomości gminnej oznaczonej numerem działki 5/61 z obrębu Sierakowo, przyjęcia i wdrożenia do realizacji ,,Programu Rozwoju Turystyki w Trzebieży do roku 2023”.
Komisja omówiła również pisma, które do niej wpłynęły. Następnie udała się do Straży Miejskiej, celem obejrzenia lokalu zaadaptowanego po Trans–Net przy ulicy Tanowskiej 8. Po obejrzeniu wszystkich pomieszczeń stwierdziła, że obecne warunki pracy Straży Miejskiej są dobre. Postanowiła w przyszłości wnioskować o dalszy remont części lokalu, który jeszcze tego wymaga.
Protokołowała:
K. Seweryńczyk
Przewodnicząca Komisji
Zofia Hlek
JPP