W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 33/2016 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 listopada 2016 roku

 

Protokół Nr 33/2016

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 24 listopada 2016 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja o założeniach w projekcie budżetu Gminy Police na rok 2017.
  4. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 3

Pani Ryszarda Szczecka – Zastępca Naczelnika Wydziału Gospodarki Gruntami przedstawiła planowany harmonogram wydatków i plan działań Wydziału na rok 2017 oraz przedstawiła dwie uchwały na sesję w dniu 29.11.2016 r.

Pan Sebastian Staszkiewicz – Naczelnik Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przedstawił planowany harmonogram wydatków budżetowych i planowane działania Wydziału w roku 2017. Ponadto, naczelnik przedstawił trzy projektu uchwał na sesję w dniu 29.11.2016 r.

Pan Krzysztof Kuśnierz – Naczelnik Wydziału Techniczno - Inwestycyjnego przedstawił informację o planie inwestycji na rok 2017.

Członkowie komisji zadawali na bieżąco pytania i prośby o wyjaśnienia niektórych zagadnień.

Komisja omówiła projekty uchwał zmian w budżecie oraz zmiany w wieloletniej prognozie finansowej. Komisja w głosowaniu na wniosek Przewodniczącego, wydała pozytywne opinie dla obydwu projektów w stosunku głosów: za - 5, przeciw - 0 , wstrzymał się – 1.

 

 

Ad. 4

Wobec wyczerpania porządku obrad, przewodniczący komisji zamknął jej posiedzenie.

 

Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji

                                                                                          

                                                                             Grzegorz Ufniarz

 

IZK

 

 

Powiadom znajomego