Protokół Nr 25/2016 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 10 czerwca 2016 roku
Protokół Nr 25/2016
z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 10 czerwca 2016 roku
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
- Analiza wniosków o wyrażenie zgody na zmiany w rezerwie celowej.
- Przedstawienie projektu uchwały.
- Zamknięcie obrad.
Ad. 2
Do Komisji wpłynęły dwa wnioski o wyrażenie pozytywnej opinii na temat zmiany przeznaczenia środków z rezerwy celowej na wydatki inwestycyjne w roku 2016 na wydatki bieżące:
1 – w kwocie 10.000 zł z przeznaczeniem na wydatek bieżące w postaci zmiany organizacji ruchu na ul. Pułaskiego.
2 – w kwocie 175.000 zł z przeznaczeniem na zasilenie dotacji celowych przeznaczonych dla jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych realizujących zadania w zakresie kultury fizycznej.
Skarbnik Gminy Janusz Zagórski wyjaśnił mechanizm i skutki wyrażenia opinii przez Komisję w oparciu o art. 259 ust. 2 ustawy o finansach publicznych.
Uzasadnienie wniosków przedstawili: Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury Witold Stefański oraz Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sebastian Staszkiewicz.
Komisja w głosowaniach jednogłośnie zaopiniowała pozytywnie przedstawione wnioski.
Ad. 3
Na zaproszenie Komisji w posiedzeniu wziął udział:
Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski, który przedstawił i omówił projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2016.
Nie zgłoszono uwag do przedstawionych projektów uchwał.
Przewodniczący złożył wniosek o wyrażenie pozytywnej opinii Komisji dla w/w projektu uchwały oraz zarządził głosowanie nad tym wnioskiem:
za – 6, przeciw – 0, wstrzymało się – 0
Komisja wyraziła pozytywną opinię o projekcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie na rok 2016.
Ad. 4
Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.
Protokołował:
Grzegorz Ufniarz
Przewodniczący Komisji
Grzegorz Ufniarz
IZK