Protokół nr 25/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 4 lipca 2016 r.
Protokół nr 25/2016
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 4 lipca 2016 r.
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
- Informacja dotycząca skarg i wniosków złożonych do Urzędu Miejskiego w I półroczu 2016 roku.
- Analiza działalności Burmistrza Polic w okresie styczeń - czerwiec 2016r.
- Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do Komisji.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1.
Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum.
W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.
Ad. 2.
Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.
Ad 3.
Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował o stanie skarg i wniosków, które wpłynęły do Urzędu Miejskiego w I półroczu 2016 roku. Wpłynęła jedna skarga na działalność Burmistrza Polic, którą Członkowie Komisji Rewizyjnej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz w oparciu o zarządzenia prawa lokalnego uznali za bezzasadną.
Ad. 5.
Członkowie Komisji w oparciu o sprawozdania z działalności, projekty uchwał zarządzenia i polecenia Burmistrza Polic, przeprowadzili badania z działalności Burmistrza Polic za okres od stycznia do czerwca 2016 roku. Po zapoznaniu się z powyższym, członkowie Komisji nie wnieśli uwag.
Ad. 6.
Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z pismami, które wpłynęły na obrady Komisji
Ad. 7.
Członkowie Komisji za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej zwracają się prośbą do Wydziału Gospodarki Odpadami o przygotowanie pełnej dokumentacji związanej z rozliczaniem systemu odbioru odpadów, w tym:
- Analiza opłacalności wprowadzonej taryfy,
- Analiza rozliczania się mieszkańców za wywóz odpadów,
- Skuteczność rozliczania się mieszkańców,
- Sposób egzekwowania opłat,
- Informacja o realizacji rozliczeń za wywóz odpadów od Spółdzielni Mieszkaniowych, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Wspólnot Mieszkaniowych, odbiorców indywidualnych i przedsiębiorstw,
- Analiza prowadzonych kontroli.
Powyższe proszę przygotować i przekazać na najbliższe posiedzenie Komisji Rewizyjnej tj. 23 sierpnia 2016 roku.
Ad. 8.
Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.
Na tym posiedzenie zakończono.
Protokołował
Andrzej Rogowski Przewodniczący Komisji
Andrzej Rogowski