Protokół nr 23/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 maja 2016 r.
Protokół nr 23/2016
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 24 maja 2016 r.
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
- Kontynuacja prac dotyczących sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2015 i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia komunalnego, wysłuchanie Burmistrza Polic pana Władysława Diakuna oraz Skarbnika Polic pana Janusza Zagórskiego.
- Przedstawienie wniosku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Polic absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy w 2015 r.
- Prezentacja projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2015 r.
- Prezentacja projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Polic absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy w 2015 r.
- Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1.
Posiedzenie komisji otworzył i przewodniczył obradom pan Andrzej Rogowski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie komisji.
Ad. 2.
Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.
Ad 3.
Przewodniczący komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia zespołu. Protokół został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
Członkowie komisji kontynuowali prace nad analizą sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2015 i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia komunalnego, jednocześnie wysłuchali wyjaśnień Burmistrza Polic i Skarbnika Gminy. Po dogłębnej analizie powyższego, członkowie Komisji pozytywnie odnieśli się do prezentowanych tematów.
Ad. 5.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej zaprezentował wniosek w sprawie udzielenia Burmistrzowi Polic absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy w 2015r. Wniosek w głosowaniu jawnym, został przyjęty jednogłośnie (tj. za głosowało – 5 radnych, wstrzymujących się – 0 i przeciw – 0), (wniosek w załączeniu)
Ad. 6.
Prezentowany przez Przewodniczącego Komisji projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2015r. w głosowaniu jawnym, został przez członków Komisji pozytywnie zaopiniowany (za głosowało – 5 radnych, wstrzymało się od głosu – 0, przeciwnych było – 0 głosów), (projekt uchwały w załączeniu).
Ad. 7.
Prezentowany przez Przewodniczącego Komisji projekt uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic z tytułu wykonania budżetu Gminy w 2015r w głosowaniu jawnym, został pozytywnie zaopiniowany (tj. za głosowało – 5 radnych, wstrzymujących się było – 0 głosów i przeciw – 0 głosów), (projekt uchwały w załączeniu).
Ad. 8.
Członkowie komisji zapoznali się z pismami, które wpłynęły pod obrady komisji.
Ad. 9.
Wolnych wniosków nie stwierdzono.
Ad. 10.
Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.
Na tym posiedzenie zakończono.
Protokołował
Andrzej Rogowski Przewodniczący Komisji
Andrzej Rogowski
ZP