W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 22/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 19 kwietnia 2016 r.

Protokół nr 22/2016

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 19 kwietnia 2016 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęci protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Analiza procesów postępowania z interpelacjami radnych w I kwartale 2016r.
  5. Wypracowanie opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic
    z wykonania budżetu za rok 2015.
  6. Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.
  7. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  8. Wolne wnioski.
  9. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1.

Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył obradom pan Andrzej Rogowski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia zespołu. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Członkowie Komisji zapoznali się z analizą procesów postępowania
z interpelacjami Radnych Rady Miejskiej w Policach. Interpelacji i zapytań radnych w okresie od 01.12.2015 do dnia 31.03.2016 roku, wpłynęło 18.

W tym 13 interpelacji i zapytań radnych wpłynęło w okresie między sesyjnym, natomiast pozostałe wpłynęły na piśmie podczas sesji.

Pragnę nadmienić, iż w ww. okresie wpłynęło 7 odpowiedzi na interpelacje
i zapytania radnych, które nie zostały złożone w Biurze Rady.

 

Członkowie komisji zapoznali się z projektami uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej. Do powyższego uwag nie wniesiono.

 

Ad. 5.

Członkowie Komisji debatowali nad wypracowaniem opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic z wykonania budżetu za rok 2015. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.

 

Ad. 6.

Członkowie Komisji zapoznali się z projektami uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej. Do powyższego uwag nie wniesiono.

 

Ad. 7.

Członkowie Komisji zapoznali się z pismami, które wpłynęły pod obrady komisji.

 

Ad. 8.

Wolnych wniosków nie stwierdzono.

 

Ad. 9.

Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

 

Na tym posiedzenie zakończono.

 

 

Protokołował

Andrzej Rogowski                                         

                                                                                              Przewodniczący Komisji

                                                                                                     Andrzej Rogowski

Powiadom znajomego