W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr XV/2015 z sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 stycznia 2016 roku


Protokół Nr XV/2015


z sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 26 stycznia 2016 roku



- stan radnych  Rady Miejskiej                                                                      - 21


- obecnych na sesji zgodnie z listą obecności stanowiącą załącznik      - 21

  nr 3 do protokołu


- nieobecnych                                                                                    -   0


 Oprócz radnych w sesji wzięli udział zaproszeni goście, którzy podpisami na liście obecności (stanowiącej załącznik nr 4 do protokołu) potwierdzili swoje uczestnictwo w obradach.




PRZEBIEG OBRAD

 

Pkt  -  1  -  Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.


O godzinie 9.00 Przewodniczący Rady W. Król  otworzył XV sesję Rady Miejskiej w Policach. Powitał zebranych radnych i zaproszonych gości.
Następnie na podstawie listy obecności stwierdził, że na sali obecnych jest
20 radnych, a zatem wymagane quorum nie budzi wątpliwości.



Pkt  -  2  -  Przedstawienie porządku obrad.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał porządek obrad.

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 grudnia 2015 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2016 – 2018.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zdrowia Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza.
  14. Informacja nt. wyników kontroli w sołectwie Dębostrów.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Wolne wnioski.
  17. Zamknięcie obrad.

 

Radni nie zgłosili uwag.

 



                                                                             Projekt porządku obrad stanowi zał. nr 5  do protokołu



Pkt  -  3  -  Rozpatrzenie uwag do protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 grudnia 2015 roku.

Radni nie zgłosili uwag do treści protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej  w dniu 22 grudnia 2015 roku.



 

Pkt  -  4  -  Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

Sprawozdanie z pracy Burmistrza Polic za okres od sesji Rady Miejskiej w dniu  22.12.2015r. do dnia 26.01.2016r. przedstawił Burmistrz Polic W. Diakun (stanowi zał. nr 6 do protokołu).

 

Radny A.Rogowski – po raz piętnasty odbył się w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbył się turniej oldbojów organizowany, prowadzony i nadzorowany przez Gimnazjum Nr 3.


Przewodniczący Rady W.Król – omówił uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej: Nr XI.19.2016 w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w budżecie Gminy Police na 2016 rok oraz Nr XI.18.2016 w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Police (stanowią zał. nr 7 do protokołu).

 

 

Pkt  5  -  Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2016 – 2018. Dyrektor OPS G.Doba omówiła zasadność podjęcia w/w uchwały.


Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/139/2016 stanowi załącznik nr 8 do protokołu.

 

 

Dyr.OPS G.Doba poinformowała zebranych o spotkaniu, które odbyło się 20 stycznia nt. Ustawy o wychowaniu dzieci, która nazywana jest m“500 +“.


W dyskusji głos zabrali: radny G.Ufniarz oraz Dyrektor OPS G.Doba.


 

Pkt  -  6  -  Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.

Nacz. Wydz. GO A.Zielińska omówiła zasadność podjęcia w/w uchwały.

W dyskusji głos zabrali: radny M.Różycki, Burmistrz Polic W.Diakun, Z-ca Burmistrza M.Greinert, radny K.Kowalewski.


Radni nie zgłosili więcej uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 17 radnych

przeciw – 2

wstrzymujących się – 1


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta przez Radę.



Uchwała Nr XV/140/2016 stanowi załącznik nr  9  do protokołu.

 

 

Pkt  7  -  Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.

Nacz. Wydz. GO A.Zielińska  omówiła zasadność podjęcia w/w uchwały.


Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 17 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 3


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta przez Radę.



Uchwała Nr XV/141/2016 stanowi załącznik nr  10  do protokołu.

 

 

Pkt  -  8  -  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.

Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/142/2016 stanowi załącznik nr  11  do protokołu.

 

 

Pkt  -  9  -  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.

Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/143/2016 stanowi załącznik nr 12  do protokołu.

 

 

Pkt  -  10  -  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.

Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/144/2016 stanowi załącznik nr 13 do protokołu.

 

 

Pkt  -  11  -  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.

Radny M.Różycki – poprosił o wniesienie do planu pracy komisji kontroli Wydziału Gospodarki Odpadami w zakresie funkcjonowania systemu odbioru odpadów, zbadania podwyżek opłat.


Przewodniczący Rady ogłosił 15 minutową przerwę, aby umożliwić zebranie się komisji i jeżeli uzna za celowe uzupełni plan pracy komisji.


Komisja Rewizyjna przyjęła do swego planu pracy zaproponowany punkt dot. przeprowadzenia kontroli.


Radni nie zgłosili więcej uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/145/2016 stanowi załącznik nr  14  do protokołu.

 

 

Pkt  -  12  -  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zdrowia Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.

Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 20 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 0


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez Radę.



Uchwała Nr XV/146/2016 stanowi załącznik nr  15  do protokołu.

 

 

Pkt  -  13  -  Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza.

Radny A.Rogowski omówił zasadność podjęcia w/w uchwały.


W dyskusji głos zabrali: radny K.Kowalewski


Radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

 

Przewodniczący Rady W.Król odczytał treść uchwały, a następnie zarządził głosowanie, które przedstawia się następująco:


za – 17 radnych

przeciw – 0

wstrzymujących się – 3


W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.


Uchwała została przyjęta przez Radę.



Uchwała Nr XV/147/2016 stanowi załącznik nr  16  do protokołu.

 

 

Pkt  -  14  -  Informacja nt. wyników kontroli w sołectwie Dębostrów.

Radny A.Rogowski przedstawił informację nt. Kontroli przeprowadzonej w sołectwie Dębostrów.


Radni nie zgłosili uwag do przedstawionej informacji.

 


Informacja stanowi załącznik nr  17  do protokołu.

Pkt - 15 -   Interpelacje i zapytania radnych

Pkt - 16 -   Wolne wnioski


Przewodniczący Rady W.Król – odczytał pismo od Przewodniczącej Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego Pani Teresy Kalina adresowane do Pani Beaty Szydło Prezes Rady Ministrów RP – uchwała IX/185/2015 z dnia 15 grudnia 2015 roku (stanowi zał. Nr 18 do protokołu).


Przewodniczący Rady W.Król – odczytał pismo od Przewodniczącego Rady  Miejskiej w Goleniowie – Stanowisko podjęte na sesji w dniu 21 grudnia 2015 roku (stanowi zał. Nr 19 do protokołu).

Zdecydowałem się zapoznać Radę z treścią tych pism, dlatego że według mojej opinii jest jak najbardziej wskazane, żeby także gmina Police zajęła stanowisko w tej sprawie. Podział województwa zachodniopomorskiego spowoduje ogromne problemy z wykorzystaniem tych funduszy europejskich i co za tym idzie rozwoju naszej gminy.


Radna E.Jaźwińska – w dniu 18 stycznia 2016 r. złożyłam interpelację w sprawie wdrażania w życie przez gminę Police zmienionych przepisów ustawy o systemie oświaty przywracających szkolny obowiązek 7–latków i możliwość realizowania przez 6-latki przygotowania przedszkolnego w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych. Wyraziłam swój niepokój w związku z zapowiedzią, że w gminie Police 6-latki zostaną usunięte z przedszkoli i skierowane do oddziałów przedszkolnych w szkołach. Wprawdzie nie otrzymałam jeszcze pisemnej odpowiedzi na interpelację, bo jeszcze termin nie upłynął, ale wstępnie w odpowiedzi na moje pytania i uwagi dotyczące nieustalenia przez gminę Police ilu rodziców zamierza pozostawić dzieci w przedszkolach, a ilu zdecyduje o wysłaniu dzieci do szkoły, a tym samym nie poszukiwania innych rozwiązań tego problemu oraz ewentualnego przeprowadzenia akcji informacyjnej na temat planowanych działań przez gminę i zorganizowania otwartych dni w szkołach, udzielono mi informacji, że gmina planuje zorganizowanie takich spotkań w przedszkolach z udziałem dyrektorów przedszkoli i szkół, ale bez udziału przedstawiciela gminy. Tymczasem informacje na temat usunięcia 6-latków z przedszkoli i umieszczenia ich w oddziałach przedszkolnych docierają do ich rodziców. Rodzice są mocno zaskoczeni takim rozwiązaniem, niezadowoleni i pełni niepokoju. Byli przekonani, że wraz ze zmianą przepisów będą mieli wybór pomiędzy pozostawieniem 6-latków w przedszkolach, a posłaniem ich szkoły do pierwszej klasy. Tymczasem okazuje się, że w gminie Police ten wybór miałby się sprowadzać do wyboru pomiędzy oddziałami przedszkolnym w szkole, a posłaniem dziecka do pierwszej klasy. W tej sytuacji rodzice oczekują, że przedstawione im zostaną wszelkie informacje na ten temat nie tylko przez dyrektorów przedszkoli i szkół, ale przede wszystkim przez organ prowadzący, którym jest gmina. Chcieliby wyrazić podczas tych spotkań swoje opinie na temat usunięcia 6-latków z przedszkoli i zadać przede wszystkim pytania Panu Burmistrzowi i Naczelnikowi Wydziału Oświaty i Kultury. Mam nadzieję, że nie zabraknie na tych zebraniach Pana Burmistrza i Pana Naczelnika, a także że takie zebrania zorganizowane zostaną we wszystkich przedszkolach. Tak, żeby wszyscy rodzice mieli równe szanse uzyskania wszelkich informacji i wyrażenia swoich opinii w obecności tychże przedstawicieli. Oczekuję również, aby podczas tych spotkań wyjaśniono rodzicom, w jaki sposób gmina ma zamiar rozwiązać problem 6-latków, tak aby nie naruszyć jednocześnie przepisów ustawy o systemie oświaty, o co również pytałam w swojej poprzedniej interpelacji. W szczególności chodzi tu o przepis z ustawy zgodnie z którym rodzice przyjętych dzieci do danego przedszkola publicznego lub innej formy wychowania przedszkolnego, co roku składają na kolejny rok szkolny deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu lub w innej formie. Co oznacza, że gmina nie może pozbawić dziecka miejsca w przedszkolu do którego dziecko wcześniej uczęszczało. Dlatego proszę o udzielenie informacji jeszcze w czasie sesji – czy zostały zaplanowane spotkania we wszystkich przedszkolach i kiedy takie spotkania się odbędą?  Czy Pan Burmistrz i Naczelnik Oświaty wezmą udział we wszystkich spotkaniach ? Zależy mi na tym, żeby rodzice mieli równe szanse.

Wnoszę również w imieniu rodziców o przedstawienie podczas tych spotkań szczegółowego prawnego uzasadnienia dotyczącego proponowanego przez Burmistrza rozwiązania, polegającego na ulokowaniu w oddziałach przedszkolnych w szkołach 6-latków, tych którzy mają zapewnione miejsce       w przedszkolach na podstawie deklaracji rodziców, a wcześniej uzyskały to miejsce.

Dodatkowo proszę o wskazanie ilu 3-latków, 4-latków oraz 5-latków oraz 6-latków miało miejsce w polickich przedszkolach w roku poprzedzającym wprowadzenie obowiązku szkolnego dla 6-latków.

Chodzi o to, żeby szukać rozwiązań, które pogodzą wszystkie strony. Obecnie sprowadza się to do konfliktu między rodzicami 6-latków i 3-latków.


Nacz. Wydz. OK W.Stefański – spotkania są faktycznie zaplanowane we wszystkich placówkach. W dwóch już się odbyły: w przedszkolu nr 5 i nr 8. W kolejnych będą. W innych dyrekcja przedstawiła życzenie, żeby też był przedstawiciel gminy i on będzie na tym spotkaniu. Te dwa spotkanie, które były, odbyły się w atmosferze bardzo rzeczowej, życzliwej i nie budzącej emocji.

Na wczorajszym spotkaniu pytano rodziców, jakie są ich decyzje planowane, jeszcze nie ostateczne – większość rodziców stwierdziła, że będzie chciała oddać dzieci do klasy pierwszej, mniejsza część uznała, że odda do oddziału przedszkolnego.


Radna E.Jaźwińska – proszę, aby zadbać o to, aby na tych spotkaniach, które jeszcze się nie odbyły, przedstawiciel gminy był obecny.


Przewodniczący Rady W.Król – cała Polska boryka się z tym problemem. Z reformą, która weszła od dnia wczorajszego w życie. Sejm uchwalił ją 29 grudnia, 7 stycznia podpisał Pan Prezydent, a weszła w życie od poniedziałku. Musimy sobie z tym poradzić, bo nikt nam nie pomoże.


Radny A.Rogowski – podziękował za podjęcie działań związanych z poprawą bezpieczeństwa w naszym mieście – poprawą oświetlenia na przejściach dla pieszych. Bardzo proszę o kontynuację tych prac.

Chciałem Państwa poinformować, że 27 lutego o godz. 15.00 odbędzie się koncert charytatywny na rzecz trójki dzieci z Polic. W trakcie koncertu będą przeprowadzane liczne licytacje, i loterie fantowe. Będzie można nabyć artykuły konsumpcyjne, coś do picia za symboliczne 2 zł. Gwiazdą koncertu będzie Kamil Bednarek. Bardzo zapraszam do nabywania cegiełek w Miejskim Ośrodku Kultury w Policach. Koncert odbędzie się w hali Zespołu Szkół im. Łukasiewicza.


Radny G.Ufniarz – chciałem się odnieść do tego, co przekazał nam Pan Przewodniczący i prosić o przekazanie informacji dla Komisji Budżetu i Finansów Gminnych o procedurze wprowadzania takich zmian administracyjnych. Czy taką zmianę administracyjną można zrobić jednym rozporządzeniem ministra, czy jedną ustawą sejmową, czy jednak jest to proces rozłożony w czasie i wymagający szerokich konsultacji ?

Podzielam zdanie, że jest to duże zagrożenie. Z tego co mi wiadomo, to wszystkie programy, które mają zawierać wsparcie między innymi dla gmin, są w tej chwili chyba na poziomie centralnym zatwierdzane i tu może być blokada. A przecież 2/3 budżetu inwestycyjnego gminy Police jest oparte o pozyskiwanie środków. To jest dla nas niezwykle ważne.

Druga rzecz, o której mówiła E.Jaźwińska, to też podzielam zdanie, które na koniec wyraził Pan Przewodniczący, że jest to taka sytuacja w którą gminy zostały wpuszczone przez decyzje polityczne niezależne od nas i my jesteśmy sami z tym problemem. Naszą pracą jest to, aby problemy rozwiązywać z mieszkańcami i dla nich. Musimy zadbać o to.

Rano w SP-8 w świetlicy było tak dużo dzieci, że nie mogły siedzieć. Nie było dla nich miejsca. Jest problem. W szkołach nie ma miejsca.

Interpelowałem niedawno o skrzyżowanie ulic Bankowa – Bohaterów Westerplatte. Jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi, ale chciałem prosić o jakąś informację: czy i kiedy nastąpią tam jakieś zmiany, ponieważ po remoncie na ul. Bohaterów Westerplatte spływa cała woda, robi się wielka kałuża. Przed remontem tego nie było. Mieszkańcy niecierpliwią się coraz bardziej.


Radny A.Partyka – na Placu Chrobrego postawiono miniaturę Kościoła Mariackiego dosyć dawno. Została ona troszeczkę zdewastowana. Proszę o jej naprawę.

W imieniu Zarządu Regionu „Solidarność 80” proszę Pana Przewodniczącego o zapoznanie radnych z pismem, które złożyłem.


Przewodniczący Rady W.Król – zapoznał radnych z pismem Pana R.Tokarczyka skierowanym przez mieszkańców do Rady Osiedla Nr 6 w sprawie reklamy intensywnie pulsującej na ul. Bankowej (pismo stanowi zał. Nr 20 do protokołu).

Obiekt nie jest własnością SM”Odra”. Pojechałem tam w nocy i rzeczywiście oświetlenie jest bardzo intensywne i pulsujące. Zwracam się do Pana Burmistrza, żeby się zwrócić do właściciela. Prawdopodobnie jest to sieć lombardów, żeby przynajmniej to wyłączali w nocy, po zakończeniu działalności tego lombardu. To jest po prostu dramat tych mieszkańców. Skieruję to do Pana Burmistrza jako interpelację.


Radny G.Ufniarz – proszę o przekazanie do Komisji Budżetu i Finansów Gminnych odpowiedzi na interpelację E.Jaźwińskiej.


Przewodniczący Rady W.Król – odczytał pismo „Solidarności 80” (pismo stanowi zał. Nr 4 do protokołu).


Radny W.Gaweł – na osiedlu Wróblewskiego jest hotel „Dobosz”, w którym odbywa się szereg imprez, szczególnie w okresie karnawału. Na imprezy przyjeżdża się samochodem. Tych samochodów robi się tak dużo, że nie ma ich gdzie parkować. Ktoś powinien kierować ludzi na parking na ul. Siedleckiej, na którym jest dużo wolnych miejsc. Można też postawić zakazy parkowania powyżej 5 minut, ale każdy znak kosztuje 1600 zł.

Jeszcze apel do Straży Miejskiej i Policji – jeżeli Państwo przejeżdżacie przez ten rejon i widzicie, że taka sytuacja się dzieje, zatrzymajcie samochód, bierzcie białą czapkę, pomóżcie kierować auta na parking. Nie namawiam do karania mandatami. Chociaż takie sytuacje się dzieją przy Przychodni ZCH”Police”, gdzie ludzie podjeżdżają, czasem niepełnosprawni i parkują. Tam stoi radiowóz, który tylko czyha na takich, żeby go ukarać „stówą” i jednym punktem karnym. Nie róbmy takich scen, bo to nie sprzyja dobremu obrazowi policji, a zajmijmy się taką ludzką pomocą. Trochę wyciągajmy rękę do tych, którzy utrzymują tą policję.


 

 

Pkt  -  17  -  Zamknięcie obrad.

Przewodniczący W. Król stwierdził, że porządek obrad dzisiejszej sesji został wyczerpany. Podziękował radnym i gościom za udział w obradach i ogłosił o godz. 11.30 zakończenie XV sesji Rady Miejskiej w Policach.


Protokołowała:

I. Zagórska-Król

                                                                                Przewodniczący Rady

                                                                                                 

                                                                                             Witold  Król


 


Powiadom znajomego