W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

ZARZĄDZENIE Nr 144/2014 Burmistrza Polic z dnia 17 lipca 2014 roku w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2014.


ZARZĄDZENIE  Nr  144/2014
Burmistrza  Polic
z dnia   17 lipca 2014 roku
 
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym  na  rok  2014.   
 
                      Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zmianami),
zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Zmienia się Zarządzenie nr 5/2014 Burmistrza Polic z dnia 2 stycznia 2014 roku w następujący sposób:
 
W dziale 921:   poz. 33A Rozdz. 92120 W planie wydatków majątkowych na 2014 rok, na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa miejsca upamiętniającego zmarłych pochowanych na cmentarzu po ewangelickim w miejscowości Jasienica, ul. Jana Kazimierza” zwiększa się na paragrafie 6050  środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania o 2 000 zł - do łącznej wysokości  27 000 zł.  
 
§ 2. Plan wydatków majątkowych stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.Zobowiązuje się określone w planie wydziały i jednostki do realizacji planu wydatków majątkowych
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





Załączniki

Powiadom znajomego