Zarządzenie Nr 293/07
Zarządzenie Nr 293/07
Burmistrza Gminy Police
z dnia 21 grudnia 2007 r.
w sprawie zmian nazw organu gminy i urzędu.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. Zm.), w związku z zał. Nr 6, częśc III rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Dotychczasową nazwę organu „Burmistrz Gminy Police” zastępuje się nazwą „Burmistrz Polic”.
2.Dotychczasową nazwę „Urząd Gminy w Policach” zastępuję się nazwą „Urząd Miejski w Policach”.
§ 2. Do stosowania odpowiednich nazw zobowiązuję wszystkie wydziały.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjno-Prawnemu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2008r.
Uzasadnienie
W dniu 31 października 2007r. wpłynęło pismo Wojewody Zachodniopomorskiego dotyczące niejednolitości nazewnictwa organów gmin. Stosując się do wskazań zawartych w piśmie w oparciu o przywołane w podstawie prawnej zarządzenia rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.) wprowadzam od dnia 1 stycznia 2008 roku właściwą nazwę urzędu (Urząd Miejski w Policach) i organu (Burmistrz Polic).