Protokół Nr 12/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 15 września 2015 roku
Protokół Nr 12/2015
z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach
w dniu 15 września 2015 roku
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
4. Omówienie gospodarki odpadami w Gminie Police.
5. Sprawy różne, wolne wnioski.
6. Zamknięcie posiedzenia.
Ad.1
Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brało sześciu członków.
Ad.2
Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.
Ad.3
W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 24.08.2015r.
Ad.4
Zaproszeni na posiedzenie Komisji Pan Maciej Greinert Z-ca Burmistrza oraz Anna Zielińska Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami przedstawili informację na temat finansowania się systemu opłat za odbiór odpadów komunalnych. W związku ze zwiększającym się deficytem pomiędzy wpłatami mieszkańców a realnie ponoszonymi kosztami stwierdzili, że niezbędnym staje się zmiana systemu opłat. Na podstawie powyższych danych przedstawili członkom Komisji propozycję zmiany systemu (opracowanie w załączniku do protokołu).
Ad.5
Członkowie Komisji stwierdzili, że szczegółowo zapoznają się z propozycją omówioną przez przedstawicieli władz Gminy i przedyskutują temat na następnym posiedzeniu.
Ad. 6
Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.
Protokołował: Przewodniczący Komisji
Marcin Michalak
Marcin Michalak
IZK