W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 10/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 3 lipca 2015 roku

Protokół Nr 10/2015

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju  i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 3 lipca 2015 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Przegląd inwestycji w Ośrodku Sportu i Rekreacji (bieżnia na ul. Piaskowej  

    w Policach, kompleks w Trzebieży). Komisja wyjazdowa.

5. Sprawy różne, wolne wnioski.

6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie.

 

Ad. 2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.

 

Ad. 3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 22.06.2015r.

 

Ad. 4

Komisja wraz z Panem Krzysztofem Kuśnierzem Naczelnikiem Wydziału Techniczno - Inwestycyjnego oraz Panem Mieczysławem Dzikowskim dokonała przeglądu zakończonej inwestycji wymiany bieżni kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ul. Piaskowej w Policach. W wyniku przeprowadzonych oględzin sformułowano następujące uwagi:

- odnośnie oznaczeń na bieżni:

* w sztafecie 4 x 400 m w strefie zmian na pierwszym torze  obie tzw. jedynki są otwierające strefę (powinna być jedna otwierająca i jedna zamykająca);

*  brak linii 10 m przed każdą strefą zmian tzw. dobiegu do strefy zmian;

* brak oznaczenia liczbowego metrów (napisów) - konieczna konsultacja z sędziami IAAF;

- ławka zawodników rezerwowych powinna być przenośna (niebezpieczeństwo niszczenia nawierzchni bieżni przez piłkarzy);

- proponuje się odnowienie ścianek wewnątrz rowu z wodą (bieg z przeszkodami);

-  proponuje się  przeprowadzenie naprawy lub remontu tablicy stadionowej;

-  proponuje się zagospodarowanie terenu (rzut kulą);

- proponuje się wymianę piasku (skok w dal) ze względu na zalegające kamienie;

- proponuje się zainstalowanie monitoringu na budynku OSiR i włączenie go w system, celem bieżącej obserwacji całego obiektu przez Straż Miejską.

 

Następnie Komisja udała się do kompleksu sportowego w Trzebieży, gdzie zapoznała się z problemami występującymi w Gminnym Centrum Edukacji i Rekreacji. Pani Kierownik Marzena Tulie przedstawiła wizję dalszego rozwoju ośrodka.

 

 Ad. 5

Nie zgłoszono wolnych wniosków.

 

Ad. 6

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.

 

 

Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                  Marcin Michalak     

 

 

 

IZK

Powiadom znajomego