Protokół Nr 15a/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 listopada 2015 r.
Protokół Nr 15a/2015
z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 25 listopada 2015 r.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przedstawienie planów związanych z projektem budżetu Gminy Police na rok 2016.
- Zamknięcie obrad.
Ad. 3
1 - Pani Bronisława Bajer, prowadząca kadry Urzędu Miejskiego przedstawiła informację dotyczącą ilości etatów w Urzędzie oraz planów na rok 2016.
2 – Pani Agnieszka Komor – Sekretarz Gminy Police przedstawiła plan wydatków budżetu na rok 2016 w rozdziale Administracja Publiczna.
3 – Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Prawnego Maciej Usewicz przedstawił plan wydatków na profilaktyczne programy medyczne oraz współpracę z organizacjami pozarządowymi.
4 – naczelni Wydziału promocji i Informacji Kamilla Turzyńska przedstawiła plan wydatków w zakresie promocji Gminy Police.
5 – naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska Anna Chamratowicz przedstawiła plan wydatków Wydziału na rok 2016.
Komisja przyjęła informacje bez uwag.
Ad. 4
Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.
Protokołował:
Grzegorz Ufniarz
Przewodniczący Komisji
Grzegorz Ufniarz
IZK