W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 10/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 01 lipca 2015 roku

   Protokół Nr 10/2015

z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku
Publicznego Rady Miejskiej w Policach

w dniu 01 lipca 2015 roku

 

Dnia 01 lipca 2015r. odbyło posiedzenie Komisji w  pełnym składzie.

 

Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Zaproszenie Pana Krzysztofa Kuśnierza Naczelnika Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego w sprawie monitoringu.
  5. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do Komisji.
  6. Sprawy różne, wolne wnioski.
  7. Zamknięcie posiedzenia Komisji.             

 

 Zaproszony gość  Pan Krzysztof Kuśnierz Naczelnik Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego  przedstawił Komisji szczegółowo nakłady pieniężne jakie poniosła i ponosi nadal Gmina Police, związane z instalacjami, remontami i utrzymaniem monitoringu w Powiatowej Policji w Policach od 2000roku do 2014 roku.

 

W związku z tym, że w Komenda  Powiatowa Policji nie korzysta z monitoringu,  Komisja postanowiła zaprosić Pana Andrzeja Zakrzewskiego Komendanta Powiatowej Policji na następne posiedzenie Komisji w dniu 19 sierpnia 2015 r., aby przedstawił powód zaprzestania obsługi monitoringu oraz ewentualne  koszty związane
z obsadą stanowiska.

Protokołowała:

K. Seweryńczyk

                                                                                  Przewodnicząca Komisji

 

                                                                                            Zofia Hlek

 

               

JPP

Powiadom znajomego