W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 15/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 05 listopada 2015r.

Protokół nr 15/2015

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 05 listopada 2015r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Stosownie do uchwały Rady Miejskiej nr XII/112/2015, przeprowadzenie kontroli w sołectwie Dębostrów w dniu 05.11.2015r. w obecności Sołtysa pana Grzegorza Markiewicza.
  5. Wolne wnioski.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1.

Posiedzenie komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum.
W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Członkowie Komisji Rewizyjnej przybyli na spotkanie z panem Sołtysem
Dębostrowa na umówioną godzinę 1000, niestety pan Sołtys nie stawił się w umówionym terminie a telefon jego nie odpowiadał. Przewodniczący Komisji skontaktował się z panią Mariolą Matczak członkiem Rady Sołeckiej, po interwencji której pan Sołtys stawił się przed świetlicą w obecności pani będącej członkiem Rady Sołeckiej. Od pana Sołtysa czuć było wyraźną woń alkoholu. Kiedy pani otworzyła drzwi świetlicy sołeckiej, Sołtys nakazał natychmiastowe ich zamknięcie. Zapytany dlaczego nakazał zamknięcie drzwi stwierdził „…świetlica jest własnością Burmistrza i on bez zgody Burmistrza nie ma prawa wpuścić nas do środka…”.

Poproszony o przedstawienie dokumentacji finansowej, związanej z funkcjonowaniem Rady Sołeckiej oświadczył, że za chwilę dowiezie. Po około 15 minutach pan Sołtys wrócił, przywiózł dokumenty, z których wynika, że:

  1. Przyjął wpłaty od mieszkańców za miesiąc maj nr dokumentów 5011018 do 5011020, w dniach 18-20.05.2015r. a rozliczył w dniu 25.05.2015r.
  2. Przyjął wpłaty od mieszkańców za miesiąc wrzesień nr dokumentów 5011021 do 5011025, w dniu 09.09.2015r. a rozliczył w dniu 17.09.2015r.
  3. Ostatnia wpłata za miesiąc październik wpłynęła w dniu 08.10.2015r. na kwotę 117 zł i do chwili obecnej nie została rozliczona.

W związku z brakiem dokumentacji dotyczącej rozliczenia organizacji wycieczki dla mieszkańców sołectwa oraz brakiem dokumentacji dotyczącej wniosków do budżetu na rok 2016, w zakresie wydatków inwestycyjnych i bieżących, poprosiliśmy Sołtysa o złożenie wyjaśnień.

Z wyjaśnień złożonych przez Sołtysa wynika, że wydatki z budżetu gminy na organizację wycieczki zostały przekazane do rozliczenia (faktura w kwocie 8 000,00 zł) do wydziału finansowo-budżetowego, kiedy złożył nie pamięta. Natomiast w temacie wniosków do budżetu na rok 2016, w zakresie wydatków inwestycyjnych i bieżących, stwierdził, że w miesiącu sierpniu na zebraniu wiejskim powyższe wnioski zostały przedstawione i następnie złożone w kancelarii Gminy Police, kiedy złożył nie pamięta.

 

Ad. 5.

Komisja Rewizyjna za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej, zwraca się z wnioskiem do Wydziału finansowo-budżetowego o potwierdzenie
i przedstawienie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej organizacji wycieczki dla mieszkańców sołectwa Dębostrów (faktura w kwocie 8 000,00 zł) oraz przedstawienie wniosków do budżetu na rok 2016, w zakresie wydatków inwestycyjnych i bieżących Sołectwa Dębostrów. Powyższe proszę przygotować na posiedzenie Komisji Rewizyjnej, które odbędzie się w dniu 17 listopada 2015r. o godzinie 1400.

 

Ad. 6.

Przewodniczący komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

Na tym posiedzenie zakończono.

 

 

 

Protokołował                                                    Przewodniczący Komisji

Andrzej Rogowski                                                              

                                                                             Andrzej Rogowski

 

Powiadom znajomego