Protokół nr 56/2014 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach z dnia 09 października 2014 r.
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
z dnia 09 października 2014 r.
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu nr 55 z dnia 16.09.2014.
4. Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Komisji.
5. Rozpatrzenie skargi firmy „Olsen”.
6. Wolne wnioski.
7. Zamknięcie posiedzenia Komisji.
Ad. 1
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum – w posiedzeniu Komisji udział wzięło 5 członków.
Ad. 2
Członkowie Komisji zatwierdzili porządek posiedzenia.
Ad. 3
Pan Przewodniczący odczytał protokół nr 55 posiedzenia Komisji z dnia
16.09.2014, następnie protokół został zatwierdzony w formie głosowania:
za – 5 radnych.
Ad.4
Przewodniczący odczytał członkom Komisji pisma:
1. OR.0003.15.2014 z dnia 16.09.2014 r. odpowiedź na interpelację radnej
p. Patrycji Nowak;
2. Spółki „Olsen” z dnia 16.09.2014 r. – prośba o umożliwienie uczestnictwa w sesji Rady Miejskiej w dniu 30.09.2014 r.;
3. Powiatowy Urząd Pracy pismo z dn. 25.09.2014 r. – dane statystyczne
o stanie bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc sierpień 2014r.;
4. Burmistrza Polic z dnia 29.09.2014 r. – wyjaśnienie naczelnika wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w sprawie skargi
p. Katarzyny Jankowskiej;
5. Wojewody Zachodniopomorskiego M. Tałasiewicza z dnia 30.09.2014 r.
w sprawie wytycznych pokontrolnych w Urzędzie Wojewódzkim
dot. sposobu rozpatrywania skarg i wniosków przez organy jst.
Ad.5
Komisja wysłuchała przedstawicieli firmy „Olsen” w osobach Pani Grażyny Skiby- Antczak oraz Pana Jerzego Antczaka. Państwo obszernie przedstawili swój punkt widzenia w sprawie, członkowie Komisji Rewizyjnej w formie dyskusji zadawali pytania państwu Antczak. W toku dyskusji państwo Antczak poinformowali, iż zostali wprowadzeni w błąd przez Gminę Police w sprawie planu zagospodarowania przestrzennego terenu, na który złożyli ofertę dzierżawy. W związku z zaistniałą sytuacją Przewodniczący Komisji Rewizyjnej zadecydował, iż na kolejnym posiedzeniu należy wysłuchać przedstawicieli Gminy i wyjaśnić zaistniałe fakty. Poproszono zainteresowanych o przybycie na posiedzenie Komisji Rewizyjnej w dniu 15.10.2014, w związku
z niewyczerpaniem tematu skargi.
Ad. 6
Komisja nie sformułowała wniosków formalnych.
Ad. 7
Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji.
Protokółował:
Adam Pacholik
Przewodniczący Komisji
Adam Pacholik