Porządek obrad XV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 stycznia 2016 roku
Porządek obrad
XV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 26 stycznia 2016 roku
- Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Rozpatrzenie uwag do protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 22 grudnia 2015 roku. - Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2016 – 2018.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zdrowia Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach na rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza.
- Informacja nt. wyników kontroli w sołectwie Debostrów.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.