W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 listopada 2015 roku

Porządek obrad

XIII sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 24 listopada 2015 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XII sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 27 października 2015 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Prezentacja wyników badań przeprowadzonej diagnozy problemów związanych z piciem alkoholu, paleniem nikotyny, przyjmowania narkotyków oraz przemocy rówieśniczej. Analiza porównawcza lata 2007 – 2011 – 2015.
  6. Rozstrzygnięcie konkursu pn. „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police
    w 2015 roku”.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2015.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2014 rok.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty prolongacyjnej.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2016 roku.
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania statutu Bibliotece im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach.
  12.  Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2016-2020.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków w Gminie Police.
  14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Police w latach 2014-2018.
  15. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
  16. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Police,
    pn.: „Wieńkowo”.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Police, pn.: „Dębostrów”.
  20. Interpelacje i zapytania radnych.
  21. Wolne wnioski.
  22. Zamknięcie obrad.


Powiadom znajomego