W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad III sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 grudnia 2014 roku


Porządek obrad
III sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 22 grudnia 2014 roku



1.  Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.  Przedstawienie porządku obrad.
 
3.  Rozpatrzenie uwag do protokołu z I sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 01 grudnia 2014 roku i z II sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 08 grudnia 2014 roku.
 
4.  Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 rok.
 
6.  Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.
 
7.  Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych do pracy w zespole weryfikującym  zadania zgłoszone w ramach budżetu obywatelskiego na 2016 rok.
 
8.  Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia obowiązującej uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2015 – 2024.
 
9.  Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Police na rok 2015.
 
10.  Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2015 rok (liczba sesji i terminy ich odbycia).
 
11.  Interpelacje i zapytania radnych.
 
12.  Wolne wnioski.
 
13.  Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego