W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad II sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 8 grudnia 2014 roku.

Porządek obrad

II sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 8 grudnia 2014 roku

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

4. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego
i przedmiotu jej działania.

5. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

6. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury
i Sportu Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego
i przedmiotu jej działania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Polic.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego