Porządek obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 czerwca 2013 roku
Porządek obrad
XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 25 czerwca 2013 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 maja 2013 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy rondu w miejscowości Police.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2013-2024.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2013.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wydatkowania środków finansowych przez jednostki pomocnicze gminy Police.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Police.
12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Police.
13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.
14. Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Rady Miejskiej w Policach.
15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Bibliotece im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za 2012 rok.
17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.
18. Interpelacje i zapytania radnych.
19. Wolne wnioski.
20. Zamknięcie obrad.