Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 listopada 2012 roku
Porządek obrad
XXV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 listopada 2012 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
30 października 2012 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Wystąpienie Prezesa Zarządu Dyrektora Generalnego ZCH ”Police” SA.
6. Rozstrzygnięcie konkursu pn. „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police
w 2012 roku”.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia poparcia dla uchwały Rady Miejskiej Inowrocławia w sprawie skierowania do Trybunału Konstytucyjnego wniosku o stwierdzenie niezgodności z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2013 – 2015.
9. Podjęcie uchwały w sprawie statutu gminy Police.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2012 – 2025.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2012.
12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez żłobek.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wydatków, które wygasają z upływem roku 2012.
14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Police w latach 2013 – 2017.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie Police.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie aktualności uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego.
17. Interpelacje i zapytania radnych.
18. Wolne wnioski.
19. Zamknięcie obrad.