Porządek obrad XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 października 2012 roku
Porządek obrad
XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 30 października 2012 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
25 września 2012 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały w sprawie statutu gminy Police.
6. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Police na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu.
7. Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia złożonego przez P4 Sp. z o.o. wezwania do usunięcia naruszenia prawa poprzez niedostosowanie treści uchwały Nr XLV/346/01 z 20 grudnia 2001 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Police w części dotyczącej obszaru miejscowości: Pilchowo, Bartoszewo, Żółtew /Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 15, poz. 262 z dnia 10 kwietnia 2002r./ zmienionej uchwałą Nr V/31/07 Rady Miejskiej w Policach z dnia 06.03.2007r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Pilchowo II” /Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 49, poz. 728 z dnia 26 kwietnia 2007 r./ oraz uchwały Nr XIV/106/03 Rady Miejskiej w Policach z dnia 28.10.2003r. w sprawie zmian w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Police w obrębach Zalesie, Węgornik, Tanowo, Trzeszczyn, Tatynia, Wieńkowo, Drogoradz, Karpin, Dębostrów, w części dotyczącej gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 i strefy wokół gazociągu określającej zasady zagospodarowania, tzw. „Gaz” /Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 109, poz. 1839 z dnia 28 listopada 2003 r./ do wymagań określonych w art. 46, ust. 1 ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Police w roku szkolnym 2011/2012.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Police.
10. Podjęcie uchwały zmieniającej w sprawie nadania nazwy ulicy Bursztynowej w Policach.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2012-2025.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na 2012 rok.
13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2013 rok.
14. Podjęcie uchwały w sprawie podatku od środków transportowych.
15. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
17. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XLIV/339/09 Rady Miejskiej w Policach z dnia 27 października 2009 roku w sprawie zwolnień od podatku leśnego.
18. Interpelacje i zapytania radnych.
19. Wolne wnioski.
20. Zamknięcie obrad.