Porządek obrad LIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 października 2010 roku
Porządek obrad
LIX sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 26 października 2010 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z LVIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28 września 2010 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach oraz trybu powoływania jej członków.
7. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
8. Rozstrzygnięcie konkursu pn. „Najestetyczniejsze Sołectwo Gminy Police w 2010 roku”.
9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Police w roku szkolnym 2009/2010.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2010.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Police, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Police i jej jednostkom podległym oraz warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną.
13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Police na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2018” /plan dostępny w Biurze Rady oraz na stronie internetowej www.bip.police.pl/.
14. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Trzebieży.
15. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży w trybie bezprzetargowym działki będącej własnością Gminy Police.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z obowiązku zbycia nieruchomości w drodze przetargu.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zamiany nieruchomości.
18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „DUN”.
19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Przy Ujęciu”.
20. Podjęcie uchwały w sprawie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Trzebież-Marina” /ustalenia szczegółowe zawarte na stronach od 13 do 86 są do wglądu w Biurze Rady/.
21. Interpelacje i zapytania radnych.
22. Wolne wnioski.
23. Zamknięcie obrad.