Porządek obrad XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 maja 2009 roku
Porządek obrad
XL sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 29 maja 2009 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 kwietnia 2008 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Apel Rady Miejskiej w Policach.
6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2009 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2009.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą: „Port II”(załączniki mapowe – do wglądu w Biurze Rady Miejskiej).
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia na terenie Gminy Police liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5 % alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów.
10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Gimnazjum nr 1 w Policach ul. Tanowska 14.
11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw, zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2009 roku.
12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia ekspertyzy prawnej.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia ekspertyzy prawnej.
16. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę określającą zasady nabycia, zbycia i obciążenia nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata, przyznania pierwszeństwa w nabywaniu lokali ich najemcom, wyrażenia zgody na stosowanie przez Zarząd Gminy bonifikat od ustalonej ceny w przypadku sprzedaży lokali mieszkalnych ich najemcom oraz zastosowania umownych stawek oprocentowania rozłożonych na raty niespłaconych części ceny.
17. Interpelacje i zapytania radnych.
18. Wolne wnioski.
19. Zamknięcie obrad.