Porządek obrad XV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 października 2007 roku
Porządek obrad
XV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 23 października 2007 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 14 września 2007 r. i protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 25 września 2007 r.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2007 roku.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2007.
7. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na współfinansowanie przez Gminę Police projektu opracowanego przez „INFRAPARK Police” S.A.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia „Programu rewitalizacji dla Gminy Police na lata 2005 – 2008/2013/”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wniesienia do Zarządu Morskiego Portu Police Spółki z o.o. z siedzibą w Policach wkładu niepieniężnego.
11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulic w Trzebieży.
12. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przekazania Zakładowi Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Szczecinie inwestycji zrealizowanej ze środków budżetu Gminy Police.
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenie skargi na Burmistrza Gminy Police.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Wolne wnioski.
16. Zamknięcie obrad.