Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 czerwca 2008 roku
Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 czerwca 2008 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego.
4. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 15 maja 2008 r. i protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 maja 2008 r.
5. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
6. Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Policach na temat wyników działań dodatkowych służb, pełnionych na podstawie umowy z Gminą.
7. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Police do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – „DOBRE GMINY”.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2008 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2008.
10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej powiatowi polickiemu na realizację zadania w zakresie remontu pływalni Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia do wykonania przez Gminę Police zadania Województwa Zachodniopomorskiego pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 115 i 114 – budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Pilchowo do miejscowości Trzebież”.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
15. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji przez Gminę Police programu zdrowotnego w 2008 roku.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw, zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2008 roku.
17. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Planu odnowy miejscowości Trzeszczyn, Gmina Police do 2015 roku”.
18. Podjęcie uchwały w sprawie oświadczenia o realizacji zobowiązań płacowych.
19. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Polic.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Wolne wnioski.
22. Zamknięcie obrad.